2015. október 21., szerda

Újjászületés

Az elmúlt 5 év alatt igencsak elavult a blogom kinézete, ezért egy kicsit frissítettem rajta, már amennyire a Blogger keretein belül lehet. Mivel imádok fényképezni, fontos változásként a jövőben a képeket nagyobb méretben tudjátok majd nézni.

Gondolkodom azon is, hogy átvigyem a blogot egy másik platformra, de ez nagyobb lélegzetvételű dolog és a kinézett platformra még nem lehet átvinni a tartalmat, úgyhogy egyelőre várok.

De a legnagyobb hír az, hogy könyvkiadásra készülök és ezt nektek köszönhetem. Annyi bátorítást kaptam az elmúlt évek során, hogy nem tudtam ellenállni a csábításnak. Amikor elkezdtem, akkor persze még nem tudtam, hogy mekkora munkát veszek a vállamra, de ez a munka semmiképp sem terhes számomra. Szinte megszállottan kutatom az új és érdekes információkat Svájcról.

A könyv a blogon megjelent írásokra épül, de azt rengeteg új tartalommal egészítettem ki. Most már elmondhatom, hogy ez az egyik oka annak, hogy mostanában jóval ritkábban jelentkezm. A könyv érdekes olvasmány lehet mindazoknak, akiket nemcsak turisztikai szempontból érdekel Svájc, hanem a kulisszák mögé is szívesen betekintenének. Bízom benne, hogy közületek is lesznek érdeklődők és hogy olyanokat is meg tudok majd szólítani, akik nem internethasználók. Mert azért az igazi mégiscsak a finom, ropogós, papírillatú könyv ...

Jól esne, ha drukkolnátok nekem, hogy minél előbb kézben tarthassam, tarthassuk a könyvet! :)

1 megjegyzés: