2015. augusztus 7., péntek

Feltöltődés - Tütü Lébár


A magyarországi hazalátogatások mindig feltöltődést jelentenek számomra. Családdal, barátokkal, kultúrával, finom hazai ízekkel, illatokkal - a bosszúságokat most hagyjuk, minek tartogatnánk őket!

A 40 fokhoz közelítő nagy magyar hőségben különösen jól esett a XIII. kerületi Pozsonyi utcában található TüTü Lébár meglátogatása. A fél éve nyílt helyen rögtön otthon éreztem magam. A kellemes hűvös, a gyümölcsök-zöldségek-vitaminok élettani hatásairól mindent tudó, ráadásul kedves és közvetlen személyzet csupán plusz a széles választékban kapható "tütük" mellett. A bőség zavarából a Napi Tütü és a személyes ajánlat segített csak ki, ill. az, hogy rögtön több italt is rendeltem, valamint többször is visszamentem. 

Itt derült ki, hogy én tulajdonképpen szeretem a búzafűlevet, amiről ugyan tudtam, hogy nagyon-nagyon egészséges, de még sosem ittam. Az abszolút kellemes ízhatásért itt frissen préselt almalével vegyítik. 

Az italok mindig szezonális gyümölcsökből és zöldségekből készülnek, juice (250 Ft/dl) vagy turmix (300 Ft/dl) formájában, szokatlan, ámde eszméletlenül finom kombinációkban. A spenót és a bazsalikom is jól megfér a gyümölcsökkel egy italban. Aki az ízekért jár ide, annak a sok vitamin és ásványi anyag, aki az élettani hatások miatt, annak pedig a fantasztikus ízvilág a bónusz. 




Tetszetős az üzlet design-ja és az italok szervírozása is egyedi - Tütü matricával ellátott (ezer féle formájú és méretű) befőttesüveg színes szívószállal. A fantázianevek is elvarázsoltak: Málnabokor (alma, málna, petrezselyem), Csipkerózsika (alma, ribizli, málna, gyömbér), Peach, please (barack, alma, koriander), Trópusokk (narancs, ananász, kiwi, banán) vagy éppen Hókusz-pókusz (kókusz, spenót, banán), Bíborka (cékla, narancs, alma, répa). Igen, a zárójelben az összetevők láthatók. Igen, mindegyik nagyon finom.



Délelőttönként házi készítésű reggeli, esténként koktélbár várja még a látogatókat és természetesen kávé is.



Vigyázat, a TüTü függőséget okoz! Ha nem hiszed, járj utána!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése