2013. december 6., péntek

Egy badeni zenész

Olyan pici a városunk és mégis időnként kiderül valaki ismert személyről, hogy itt él. Nagyjából egy éve írtam Neoról, aki a The Voice of Germany-ben jutott egész a döntőig. Most pedig Adrian Sternről tudtam meg, hogy ugyanazokat az utcákat rójuk.

Már néhány dalt hallottam tőle a rádióban és tetszenek a fülbemászó dallamai és a hangja is megérint.  Ezek mindig megmagyarázhatatlan dolgok, hiszen a zene nem az észen keresztül hat, hanem azt kikerülve, közvetlenül az érzelmeinkre. Hát így vagyok én is Adrian Sternnel, akit most Mikulás napi ajándékként meg is osztok. Nyelvleckének sem rosszak a dalai, mert egyszerűek a szövegei, többnyire a szerelemről szólnak (és jól hallható benne a jellegzetes helyi "hörgés"). Most olvastam egy vele készült interjút (onnan tudom, hogy Badenben él), ebből azt is megtudtam, hogy romantikus alkat, fiatalon rengeteg szerelmes levelet írt, amiket aztán sosem küldött el. Az egyik reménytelen szerelemről szóló dalában pedig egy távoli ismerőse magára ismert és ezt meg is mondta neki, de sajnos nem róla szólt.

A kislányával gyakran jár a nagy híd alatti játszótérre, ahol az anyukák között kicsit elveszettnek érzi magát. :)

Rengeteg dala van, de ezek kedvenceim tőle:





Das wünsch i Dir

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése