2013. november 4., hétfő

Ismerkedéshez - csajozós duma


 

Kicsit körülnéztem a számos megkezdett, de be nem fejezett poszt között és úgy gondoltam, hogy ezen a borús, esős napon ezt fejezem be, mert talán jókedvre deríthet néhányakat. :)

A kedvenc online újságom csokorba szedte a legbénább megszólításokat, amivel férfiak nőket próbáltak "felszedni", vagy legalábbis megismerkedni velük. Jaj, hát nem is tudom! A cikk szerint egynémely annyira ciki, hogy akár működhet is. Némelyik azonban kifejezetten bántó, legalábbis szerintem. Pl. ez: "Ismerlek valahonnan? Vagy azért gondolom, mert úgy nézel ki, mint 100 másik?". Na és ez? "Biztos örülsz, hogy valaki végre megszólít!"

Persze humorral fogadva akár jól is elsülhet. Nem lehet könnyű a fiúk/férfiak dolga, ha meg szeretnének szólítani egy lányt/nőt.

Néhányat megosztok, hátha valaki épp inspirációt keres ... :)

  • "Tudtad, hogy a lengyelek és az indiánok a legjobb szeretők? Egyébként én Winnetou Koslowski vagyok ..."
  • "Alhatok nálad, tönkrement az ágyam ...?"
  • "Nem fájt nagyon, amikor az égből lepottyantál?"
  • "Kölcsönadnád a telefonodat? Megígértem anyának, hogy azonnal tájékoztatom, ha álmaim nőjével találkozom."
  • "Helló, én festőművész vagyok és épp egy telefonkönyvet festek. Megadnád a számod?"
  • "Helló szépségem, nincs nálad véletlenül térkép? Teljesen elvesztem a szemedben..."
  • "Elvesztettem a tel.számomat, megkaphatnám a tiédet?"

A csúcs:
"Hű, szép lábak! Nyitva vannak ma?" - Na ez már egy kicsit direktebb (vagy mondjuk inkább úgy, sértőbb) az előzőeknél és nem hagy kétséget a kérdező szándékait illetően.

2 megjegyzés:

  1. Hm... ezek elég bénák...
    :D
    Jót nevettem rajtuk.

    VálaszTörlés
  2. Hát még nem hallottam senkitől, hogy ilyen dumával próbálták becserkészni, de aranyosak :-)

    VálaszTörlés