2013. november 28., csütörtök

Elátkozott autómosás

Fotó innen


Ha máson nem is biztos, hogy látszik, de az autónkra nézve azonnal kiderül, hogy nem vagyunk svájciak, ugyanis nem rohanunk hetente kétszer a mosóba. Sőt, már az idejét sem tudom, mikor voltam utoljára. Azért az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy itt nem lesz olyan hamar koszos az autó, mint otthon, mert az utak is tiszták, de azért egy idő után látszik rajta, hogy valahonnan csak jön némi kosz, ami végül megtapad az autón. 

Mivel ma szép napsütés volt, úgy döntöttem, hogy itt az ideje csillogóvá varázsolni az autót. Elmentem egy autómosóba, ahol kártyát vásároltam és beálltam a mosóba. El is készült, de közel menve láttam, hogy csupa hab az egész, nem öblítette le a mosóprogram. Megkérdeztem a mögöttem várakozót, akiről látszott, hogy a néhány méterrel arrébb lévő autószalon dolgozója, meg hát mégiscak férfi, hogy szerinte mit csináljak. Gondoltam, esetleg csak félbemaradt a program és egy gombnyomással megoldható a probléma. Ő kedvesen azt mondta, hogy egy kicsit guruljak kijjebb. Értetlenül néztem rá, hogy miért (még mindig jóhiszeműen azt feltételeztem, hogy esetleg akkor továbbmegy a mosóprogram), de a válasz az volt, hogy azért, hogy ő is lemosathassa az autóját. Nem néztem szépen rá, de láttam, hogy úgyse megyek vele semmire, mert nem érti, hogy mi van, így rövid gondolkodás után megpróbáltam kihajtani, mire lezárult az ajtó. Nem volt mit tenni, kiszálltam és bementem a shopba, elmondtam, hogy mi a helyzet. Elnézéskérések közepette újraindították nekem a programot, plusz kaptam még egy kártyát ajándékba. A sorból az utolsó időközben távozott.

Ez a program is lement, hasonló eredménnyel, vagyis eredménytelenül, ha lehet, még habosabb maradt a kocsi. Ekkor már kiálltam, a shop elé gurultam, megmutattam az eladónak az autót, aki megint nagyon elnézést kért, és még egy kártyát adott. Hm, hát 3 mosás után azt hiszem, csak a habmennyiség nőtt a kocsin. Kénytelen voltam átmenni egy másik mosóba, de ezúttal egy kézimosót választottam, ahol jó alaposan leöblítettem a rengeteg habot ... Mellesleg a 14 frankos teljes mosás helyett 4 frankból megúsztam az egészet.

Azt hiszem, ezek után sem fogok gyakran kocsit mosatni ...

2 megjegyzés:

  1. Ó, te szegény...
    Bosszantó az ilyen dolog.
    Nekünk sem tartozik - a svájciakkal ellentétben - a kedvenc elfoglaltságaink közé az autómosás.
    :)
    Nekem a párom szokta lemosatni, de még nem járt így.
    :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez az első ilyen esetem. Csak utólag gondoltam bele, hogy tripla fényezés-gyilkoláson esett át így az autónk ... :( Ezentúl csak kézimosóba megyek, be is táraztam zsetonokból.

      Törlés