2013. május 22., szerda

Fehérboros ananászkrémleves

Ezt most gyorsan megörökítem, mert nagyon finomra sikeredett. Szokás szerint átalakított receptről van szó. Az eredeti recept innen van.

Ahogy én csináltam - végy hozzá ...

1 db nagy ananászt
3-4 dl száraz fehér bort (2011-es Mezzacorona Chardonnay Trentino DOC-ot használtam)
őrölt szegfűszeget (érzésre - én is szerettem, amikor ilyen instrukciót kaptam)
vaníliarúd kikapart belsejét
2 dl vízet
2,5 dl kókusztejet

Az ananászt a fűszeres, vízzel felhigított borban kb. 15 percig főztem, majd hozzáadtam a kókusztejet és összeturmixoltam. Melegen ajánlom, mondhatnám, de hidegen talán még finomabb. Ebben a reménytelenül ronda, hideg időben (kint 10 fok van) jobban esik melegen.

Akinek belefér a diétájába, nyomhat rá egy kis tejszínhabot is ...

2 megjegyzés:

  1. Huuuu ez nagyon jol hangzik :))ki fogom probalni :)))))
    Szep napot! Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írd meg, h nektek h ízlett! Nagyon egyszerű recept. Nektek is szép napot és napsütést kívánok! :)

      Törlés