2013. május 27., hétfő

Banános mangókrémleves

Újabb leves, ezúttal teljesen saját kreáció. Boginak ez sem ízlett, viszont Józsinál abszolút bejött, azt kérte, hogy nehogy változtassak rajta, viszont sürgősen írjam fel, hogy hogy készült.

Szokás szerint a szükség, ill. az itthon lévő alapanyagok szülték. Így a következők kerültek bele:

2 db mangó, kockákra vágva
1 db banán, karikákra vágva
3-4 dl víz - ebben főztem kb. 10 percig a gyümölcsöket (aki ehet nyers gyümölcsöt, annak főznie sem kell)
fahéj, szerecsendió, kurkuma és 1 csillagánizs kerültek még bele fűszerezés gyanánt
2,5 dl kókusztejet öntöttem még hozzá, miután megfőtt

Végül összeturmixoltam. Én még egy kis citromlevet tettem volna hozzá, de Józsi nem engedte. Hűtve az igazi és igencsak laktató. Nem éppen szezonális gyümölcsökből készült, de azért jól esik a nyári melegben. Igaz, abból egyelőre csak egy kis kedvcsinálót kaptunk, de már a 18 foknak és a napsütésnek is nagyon örültem.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kreatív vagy. Gratulálok.
    :)
    Sajnos, nálunk a gyümölcs alapú levesek szóba sem jöhetnek.
    Az egész család olyan válogatós, hogy... inkább nem is részletezem.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, hát a válogatóssággal mi sem állunk rosszul ... Olyat igen ritkán sikerül főzni, ami mindenkinek bejön. Esetleg ha mindig húsleves lenne, meg rántott hús krumplipürével, meg még néhány magyaros kaja, ill. pizza. Nekem azonban "mindenmentes" diétát kell(ene) tartanom, ebbe ezek nagy része nem fér bele ... Így jön a kísérletezés, aztán vagy bejön a családnak, vagy nem. :)

      Törlés
    2. Azt hittem csak nekem van "szerencsém".
      :)

      Törlés