2013. május 28., kedd

100.000!

Egy pillanatig nem néztem oda (ide) és átlépte a blog olvasottsága a bűvös és számomra hihetetlen 100.000-es határt! Különös érzés ez, hiszen amikor elkezdtem, nagyon nem voltam járatos az ilyesmiben (ez látszik is az első néhány hónap bejegyzéseiben), nem olvastam blogokat és azt sem gondoltam, hogy bárki rá fog találni az enyémre. A családnak és a barátoknak küldtem mindig linket kezdetben, ha új poszt került fel, hogy tudják, mi újság velünk.

Aztán alig telt el néhány nap, vagy hét, már nem is emlékszem, meglepődve láttam, hogy más országokból is olvasnak. Ezt nagyon izgalmasnak találtam. Az, hogy tudom, hogy ennyien olvasnak, olvastok, nem változtatott azon, hogy miről és hogyan írok, csupán annyiban, hogyha egy - számomra - nagyon érdekes témát találok és annak egy kicsit alaposabban utánajárok, akkor szeretném, ha minél többen elolvasnák. A statisztikák azt mutatják, hogy az én érdeklődési köröm és a tiétek, kedves olvasók, nem mindig esnek egybe, de ez így van rendjén. :)

Ha már így alakult, hogy ennyien követtek, szeretném ezt megköszönni nektek és bízom benne, hogy a jövőben is érdeklődéssel olvassátok majd a bejegyzéseket! :)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Ez egy nagyon nagy szám, nem mindenki dicsekedhet vele.
    Én csak az idén találtam "rád", de nagy-nagy élvezettel olvasom az írásaidat.
    Ahhoz képest, hogy csak néhány kilométer választ el bennünket lakhelyileg, mindig meg tudsz lepni valami helyi érdekességgel is.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem nyitott szemmel járni! :)

      Törlés
  2. Gratulálok, Szilvi! Én is nagyon szeretem az írásaidat!
    Továbbra is figyelemmel követlek...:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Igaz, közel 3 év alatt gyűlt össze ennyi :)

    VálaszTörlés
  4. ettől még én igen messze vagyok:)) gratulálok hozzá neked:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...én is,Alma, de én szeretem a te írásaidat is, így nálad is növelem a számokat minden egyes nap! :)

      Törlés