2013. április 3., szerda

Hol süt a nap?

 

A különösen hosszú és szürke téllel a hátunk mögött (bárcsak már valóban a hátunk mögött lenne) már renkívüli módon és sürgetően vágyom a napsütésre. Nem mellékesen azért, mert gyakorlatilag napelemmel működöm. Ha kisüt a nap, megsokszorozódik az energiám, új erőre kapva kezdek minden feladatba, szinte fáradhatatlanul. 

De napsütésnek nyoma sincs, ellenben van szürkeség, töményen.

Elkeseredettségemben elkezdtem az interneten keresgélni, hogy hol süt most a nap. Ebben segít a swisswebcams.ch oldal, ahonnan kategóriánkénti és regionális bontásban (hegyek, tavak, városok, közlekedés, golf- és egyéb sportpályák, repterek, kempingek) az összes - több mint 1.500 -  svájci webkamera képe elérhető. Eddig csak akkor használtam, ha kirándulási célt kerestünk, mert természetesen csak oda vagyok hajlandó kirándulni, ahol szép idő van. :)

Napsütést most leginkább Tessin kantonban találtam, kellemes és nagyon vágyott 16 fokkal, viszont random módon nézelődve rábukkantam egy gyönyörű kastélyhotelre Brigben.

Fotó innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése