2013. január 8., kedd

Édes és szépséges és más

Állandó lemaradásban vagyok a bejegyzéseket illetően, csak úgy gyűlnek a magam emlékeztetésére megkezdett, de aztán sosem folytatott posztok...

A mai napi érdekességeket azért gyorsan leírom, minden más elé beelőzve, mielőtt még feledésbe merül.

Láttam hóvirágot! Alig hittem a szememnek. A fal tövében, ha egy kicsit mereszti az ember a szemét, felfedezheti őket. :)


Bogival ma Németországban vásároltunk, újabb magyar termékeket fedeztünk fel - Piros Arany és Gulyáskrém. A korábban már megtaláltak egy részét is újrafotóztam, íme.




Egy hölgy forgatott egy rúd Pick szalámit a kezében és épp vissza akarta tenni, amikor nem tudtam megállni, hogy megkérdezzem, kóstolta-e már (Bogi közben nem győzött elbújni, hogy milyen cikis anyukája van, aki bárkit megszólít, csak úgy, ismeretlenül...). Azt mondta, hogy igen, csak azt nézegeti, hogy milyen közeli a lejárati ideje, azért nem mer venni.

Az egyik kedves szomszédunknak van egy kis galériája, ahol hobbi-művészek alkotásait állítja ki, hazafelé hozzá ugrottunk be. Én nemrég kezdtem el régi, Brockiban vásárolt tányérokból tortaállványokat készíteni és miután megtudtam, hogy van ez a galériája, megmutattam neki a már elkészült állványokat - rögtön beléjük szeretett és felajánlotta, hogy kiállítja őket. Februárban fog rendezni egy megnyitót, meglátjuk, hogy a látogatóknak is tetszeni fognak-e annyira, hogy vásároljanak is belőlük. 




Az alkotás igazi családi összefogásban történik. Bogival együtt megyünk tányérvadászatra, a fúrás pedig Vargi szakmai segítségével történik. Beletelt egy kis idő, meg jó pár eltört fúrófej, mire kikísérleteztük, hogy hogyan és mivel lehet hatékonyan (tehát nem fél óra alatt) kifúrni egy lyukat. Olyan sokáig dolgoztam velük, hogy tulajdonképpen mind a szívemhez nőtt. :) Mielőtt elkerültek a galériába, az egész lakást, de legalábbis egy szobát elleptek.

A galériás szomszédunknak van egy barátnője, aki egyébként mérnök, de elkezdett cupcake-eket és cake pop-okat készíteni, hihetetlen művészi szinten (legszívesebben az összes képet idemásolnám a Facebook-ról - Zuckerbunt néven megtalálható). Különböző rendezvényekre, esküvőkre, vásárokra készíti az alkotásait és állandóan keresi a megfelelő állványokat. Az ő alkotásai azonban annyira karakteresek, hogy csak a fehér vagy üveg állványokon mutatnak jól. Olyat én sajnos nem csináltam, mert engem a különleges tányérok fogtak meg, ill. azok különböző kombinációja.

Photo: Am Anfang war eine Geschenk-Box mit Paisley Design - herausgekommen sind diese wunderbaren "Paisley Love" Cupcakes... Happy Birthday and enjoy <3
Photo: Retro Rosen - Double Vanilla Cupcakes mit cremigem Caramel-Creamcheese-Topping ... mhhh ... genau richtig für diesen trüben Herbsttag. Weiterhin auf gute Nachbarschaft meine Lieben!

Ezt az egészet tulajodnképpen most azért írtam le, mert ma beugrottunk Bogival a galériába és ott mesélte Mercedes (ő a tulaj, a szomszédunk), hogy sajnos elég kicsi a hely, ráadásul egy sarkot a lányának tart fenn, mert ő ott "üzemeltet" egy könyvtárat, a saját könyveiből. A lánya Bogival egyidős, 12 éves. Teljesen profin csinálja, van fényképes tagsági kártya és mód van nemcsak kölcsönzésre, hanem csere-berére is. Havonta egyszer felolvasást is szervez a barátnői számára, amikoris felolvas egy történetet, teáznak, beszélgetnek. Tetszik, hogy egy 12 éves lány ilyen dolgokkal foglalkozik. 

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a tányérok. Mindig irigykedve tekintek azokra, akik ilyen ötletesek.
    Gratula!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Szilvia! Tényleg csodaszépek az alkotásaid! Nagyon tetszik ez a stílus :)
    A cupcake-es vállalkozás kapcsán meg esz a sárga irigység, mindig szerettem volna valami ilyesmit, de be kell látnom, hogy nálam sokkal ügyesebb alkotók vannak ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, nekem is nagyon tetszenek és örömmel csináltam őket! A cupcake-ek meg egyszerűen gyönyörűek, rengeteg félét csinál, hihetetlenül profin. CSak ámulok, hogy egyesek milyen ügyesek!

    VálaszTörlés