2012. november 16., péntek

Mindenhol karácsony

Most már nem lehet kitérnni előle. Már kb. 1 hónapja készítem a képeket, ugyanis vannak helyek, ahol már október eleje óta karácsonyi áru kapható és karácsonyi díszben áll az áruház. Azt azonban még extrém korainak tartottam. A Migros ezek közé tartozik, többen támadták is emiatt. Azzal védekeznek, hogy évente kétszer frissítik az árukészletet, egyszer ősszel és egyszer tavasszal. Az őszi - októberi - árufrissítéskor pedig már bekerül a karácsonyi árukészlet is.

Néhol ízléses és elegáns, de többnyire túlzó a karácsonyi dekoráció, ill. árumennyiség. 1-2 hete elkezdték a város utcai fényeinek felszerelését is, de nálunk majd csak 28-án lesz a hivatalos lámpagyújtás, mesemondóval, elsötétítéssel és kis harangozással (a gyerekeknek osztogatnak majd ismét kis csengettyűket).

Beszéljenek a képek a szavak helyett... (a teljes album itt)




Ezek is karácsonyfa díszek










Az utolsó képen látható fenyőknél éppen megálltam telefonálni, amikor odajött egy öltönyös úr, bemutatkozott, hogy ő a shopping center igazgatója és azt szeretné megkérdezni, hogy hogy tetszik nekem a dekoráció, a fák. Megnyugtattam, hogy nagon szépek és a körülöttük lévő több száz mikulásvirág is. Még próbálkozott, hogy szerintem milyen kőből vannak a díszek a fán, de fogalmam sem volt. Hasonlított a Swarowski kristályhoz, de sárgás fénye volt. Nem árulta el, hogy mi a helyes megfejtés...

2 megjegyzés:

  1. Én is úgy tudtam, 28-án lesz lámpagyújtás, erre ma jövünk este haza Aarauból, és az egész város ki van világítva. Mi történt???

    VálaszTörlés