2012. november 27., kedd

Lámpát keresek!

Lassan fél éve keresek lámpát/csillárt a nappaliba. Még mindig csak a vezeték lóg ki a plafonból, nem túl ízlésesen. Másrésztről pedig már korán sötétedik és nem mindig elegendő a helyi megvilágítás. Egyszóval már nagyon jó lenne mind esztétikailag, mind gyakorlati szempontból a nappaliba egy lámpa. A gondot az okozza, hogy nagyon eltérő az ízlésünk, így gyakran mindketten kompromisszumra kényszerülünk és a lakás egyikünk ízlését sem tükrözi igazán. Ja, és az is fontos szempont, hogy ne kerüljön egy vagyonba a lámpa.

Így fordulhatott elő, hogy már 3 lámpát is megvettem, majd vittem vissza, mert Józsinak nem tetszett. Végül sikerült egy olyat találnom, ami mindkettőnk számára elfogadható volt. Meg is rendeltem, előleget átutaltam és vártam, hogy megérkezzen. 12 nap elteltével azonban - tegnap - kaptam egy hívást a bútoráruházból, hogy a gyártó már nem gyártja ezt a lámpát, ezért vagy megveszem a kiállítási darabot, vagy visszautalják a pénzt.

Így hát újra keresek. A kínálat nem változott, így most már az internetet hívtam segítségül. Íme néhány, ami nekem nagyon tetszik, de néhányuk biztos kicsapná Józsinál a biztosítékot (vagy iszonyú drága). :)

Innen



Innen

Innen

Innen

Innen
 Fotó innen




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése