2012. szeptember 13., csütörtök

Nyeremény - köszönet


Júniusban egy kedves blogger-társam (szóval egy másik Svájcban élő magyar, aki blogot ír az itteni életükről, mégpedig nagyon színvonalasan), nyereménysorsolást hirdetett az olvasói között abból az apropóból, hogy 2 éve élnek kint, ráadásul a blogja elérte a 100 ezer kattintást. Mivel én is rendszeren olvasom, mert hát nagyon szeretem a leírásait és a fotóit, részt vettem a sorsoláson.

Életem első nyereményét köszönhetem Orsinak és ezért, a doboz csokin kívül, nagyon hálás vagyok neki! Fantasztikus érzés nyerni, különösen, ha az ember egyébként még sosem nyert, még a tombolán sem. Marcel, a kisfia húzta ki az én nevemet is.

Orsi és Marcel, ezúton is nagyon köszönöm nektek a csomagot! Csupa olyan csokit válogattatok össze, amilyet mi sosem veszünk - ez külön pozitívum. Nálunk valahogy a Lindt-imádat alakult ki, talán azért, mert azt már otthon is ismertük és szerettük, no meg azért, mert a közelben van a Lindt gyár, ahol nagy tételben szoktunk olcsóbban vásárolni.

Gyorsan le is fényképeztem, hogy az emlék vizuálisan is megmaradjon. A csoki nem lesz hosszú életű, bár igyekszünk majd beosztással élni. A családunk ugyanis szoros rokonságban lehet valamilyen felmenői ágon Gombóc Artúrral... :)

Így tárult elénk a doboz tartalma
A ballenbergi csokira különösen kíváncsi vagyok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése