2012. szeptember 4., kedd

Feltöltődés


A szakadó eső, rossz idő, házimunka és lehangoltság miatti szobafogság után mi más is tölthetné fel és inspirálhatná jobban az embert - engem -, mint a természet, az erdőjárás.

Mivel közvetlenül erdő mellett lakunk, sőt, mint ahogy már írtam, az erkélyünk előtt kezdődik egy túraútvonal, az a csoda, hogy eddig még nem indultam el felfedezni. Mentségemül szolgáljon, hogy eddig minden időmet lekötötte a költözés és a kipakolás (és még mindig nincs vége, de mint tudjuk, az utolsó dobozok általában máshol is még hónapokig várnak a sorukra - ami sürgős és napi használatban van, az már mind a helyére került).

Így hát túracipőt húztam és nekivágtam az erdőnek. Nem adta könnyen magát, egy erős emelkedővel fogadja a hegy a kirándulókat. De aki ezen a szakaszon túl van, az utána már lazábban sétálhat tovább. Sokszor megálltam elmélkedni, gyönyörködni, fényképezni, de még így is 25 perc alatt fönt voltam a kilátónál (Baldegg a leírások szerint már a 19. században is kedvelt kirándulóhely volt). Ha lúd, legyen kövér - gondoltam és visszafelé elkezdtem kocogni. Legnagyobb meglepetésemre egész a házunkig bírtam - 6 perc alatt lent voltam. Nincs mese, ezt be kell iktatnom a napirendembe, mivel egyébként sajnos semmi mozgás nincs az életemben. Hacsak azt nem veszem annak, hogy időnként gyalog megyek le a városba, vagy jövök fel - lefelé 15 perc, részben lépcsőkön, fölfelé értelemszerűen több.




Egyben tanösvény is ez a túraútvonal - az életkörforgását mutatja be
Mintha kecses gazellalábak lennének - álcázva
Itt meg valamilyen muflon-féleség bújt meg a fában :)

Nem volt nagy túra, mivel Bogi hamarosan érkezik ebédre, de felfedezésnek és kedvcsinálónak, no meg feltöltődésnek tökéletes volt!

2 megjegyzés:

  1. Minden álmom lenne egy ilyen közeg, használd ki, élvezd nagyon, minden perce kincs! Üdvözöllek:Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld Kata, én is mindig erdő mellé vágytam, és addig "ügyeskedtünk", amíg meglett. :) Tudtad, h a Szilvia név jelentése: erdő mellett lakó? Szóval élvezem... :)

      Törlés