2012. szeptember 20., csütörtök

Ezt megúsztuk...

Korábban már írtam róla, hogy az integrációs osztály, ahová Bogi most jár, a város által finanszírozott azon külföldiek számára, akik még nem tudnak németül. A résztvevők számára ingyenes, azonban a városnak gyerekenként 10.000 CHF-be kerül.

A 2 hetes őszi szünetet részben otthon - Magyarországon - fogjuk tölteni, ezúttal vonattal utazunk. A jegyet már jó előre megvettem, a szünet előtti péntekre. Ezen a napon Boginak csupán reggel vannak órái, 9.50-kor már végez is ... ill. csak végzett, mert múlt héten megváltozott az órarend és 10.10-kor kezdődik a tanítás. A vonatunk pedig 10.08-kor indul. A dolog hiányzás nélkül megoldható lett volna az eredeti órarenddel, mert az iskola és a vasútállomás között kb. 6 percnyi gyalogút van.

Ma írtam egy sms-t a tanárnak (mert nem vette fel a telefont), hogy Bogi jövő pénteken nem fog menni, mivel elutazunk. Felhívott, hogy ez nem így működik! Írjak az iskolaigazgatónak - és tervezett utazás esetén ezt mindig jó előre tegyem meg - és kérjek engedélyt tőle a távolmaradásra. Ellenkező esetben akár 2.000 CHF bírságot is fizethetünk!

Így hát s.o.s. írtam egy e-mail-t az iskolaigazgatónak, amiben vázoltam a helyzetet és hangsúlyoztam ártatlanságunkat, valamint jóváhagyását kértem a 2 óráról való távolmaradásra. Ugyan pusztán formaságnak gondoltam az ügyet, azért egy kicsit mégis izgultam. Szerencsére nem volt okom rá, a jóváhagyás megérkezett.

2 megjegyzés:

  1. Húúúú nem mondod, hogy ezt ennnnyire komolyan veszik????? Nem is hittem volna.... bár ami szabály, az szabály, ezt a 2 év alatt már megtanulhattam volna...
    De legalább mentek haza, biztos szuper lesz!!! Mi valoszinü majd csak karacsonyra tudunk hazamenni :((
    Szep hetet Nektek! Puszi Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, Orsi! Fogszabályozás miatt megyünk haza, ezért valószínűleg nem a legszebb emlékek között fogjuk számontartani az otthonlétet... :)

      Törlés