2012. június 2., szombat

Új ház hátrányai

Motorizált áruszállítás

Mivel új építésű lakásba költöztünk, még nincs minden 100%-ig kész a házban és a kertben. Néhány lakást már 1 hónapja átadtak, nem tudom, akkor milyenek lehettek a körülmények.

Ezen a héten a kertészek kezdtek el dolgozni, a földszinti teraszok köré sövényt ültettek és virágokat. A fák ültetéséhez is kiásták már a gödröket.

A lépcsőház beton aljzatát is most festették. Szerda este 20-24 óra között, plusz ezen felül reggel 6-ig kijárási tilalmat rendeltek el, a száradás miatt. Ez azért volt kellemetlen, mert a csütörtöki régi lakásban végzett pakolásom eredménye egy dugig megpakolt autó volt (de tényleg dugig, minden ülésen és ülés alatt is cuccokkal), amivel ugyan behajthattam a mélygarázsba, de a kiskocsit már nem tologathattam a friss festésen. Ráadásul Bogi iskolai előadása tegnap 20.15-ig tartott, plusz a hazasétálás, szóval kicsit aggódtunk, hogy nem fogunk tudni bemenni a lakásba. Szerencsére aggodalmunk alaptalan volt.
Balra a bejáratunk, szintén leszalagozva

A cucc, amivel átrepültem a friss festésen...
Ellenben ma, pénteki nagybevásárlásból hazatérve arra érkeztem, hogy minden irányból le van zárva a ház szalagokkal az ajtók előtt. Húsok, tejtermékek a kocsiban, én meg ott tébláboltam szerencsétlenül, hogy na most mit csináljak. Láttam, hogy a szemközti házban is vesztegzár van és az egyik földszinti lakásban nyitott ablaknál dolgoznak, így megkérdeztem, hogy tudnak-e valamit arról, mikor szabadítják fel a bejáratot. Tudtak, szerintük úgy kb. 2 óra múlva... Viszont ekkor megpillantottam egy festőt (itt szerencsére mindenki a munkájának megfelelő és a munkaadóját reklámozó munkaruhában van), gyorsan odaszaladtam, mert épp pakolt a kocsijába és megkérdeztem, hogy ő zárta-e le a bejáratokat és ha igen, mikor mehetnék végre haza. Megszánt, megnézte, hogy megszáradt-e már a festék. Azt mondta, hogy lépjek nagyot, nehogy összekoszoljam a friss festét, úgy bemehetek. Végül is csak kb. 10 kg-os nagy pakkokkal kellett átlibbennem a bejáraton, mi az nekem. De legalább bejutottam a házba és a lakásba.


A legújabb hír pedig, hogy jövő szerdán délelőtt néhány órára elzárják a vizet... - de legalább előre szóltak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése