2012. június 3., vasárnap

Szivárvány folt

Kb. egy hete, még a költözés előtti hajrában éppen hazafelé hajtottunk a kocsival, amikor szokatlan jelenségre lettem figyelmes. A kék égen, szikrázó napsütés mellett egy szivárvány folt színpompázott. Kezdetben menet közben fényképeztem, de aztán megálltunk, mivel még hosszú percek múltán is ott volt és álló helyzetben is meg tudtuk örökíteni. Mivel nappal szemben kellett fényképezni, elég rossz minőségű a kép, de azért a lényeg látszik.



Ki tudja, mi okozhat ilyen jelenséget? Lehet, hogy ez a halo?

Az interneten találtam egy nagyon jó képet, ami hasonló jelenséget mutat, csak épp sokkal szebben.


2 megjegyzés:

  1. Szilvi, pont ilyet (ezt?) lattuk mi is, mult vasarnap, Konstanzban!!! Le is fotoztam, majd felteszem a blogra a fotot, nagyon erdekes volt! Elöször csak azt hittem, hogy a napszemüvegen keresztül latszik ilyennek, de nem, ott volt a folt es latszik a foton is!!!
    Örülök, hogy haladtok a lakberendezessel, azert jo erzes egy uj hazba beköltözni, remelem, minden rendben fog menni es hamar otthonossa tudjatok varazsolni!!!
    szep hetet! Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. Orsi, kíváncsian várom a fotódat! Mi szombaton láttuk, úgy látszik, nem annyira ritka jelenség. Konstanz hogy tetszik? Mi nagyon szeretjük, gyakran járunk oda. A pakolással nem jól haladunk, de azért már vannak részeredmények... :) Szép hetet nektek is! Szilvi

    VálaszTörlés