2012. június 2., szombat

Itt a szekrény!

A költözés utáni napon került sor Nagy Nap III.-ra. Ekkorra rendeltem ugyanis Németországból a gardrób szekrényt. Amilyen könnyű volt megrendelni (személyesen kinéztem, aztán e-mail-ben megrendeltem, postán küldtek egy szerződést, amit aláírva visszaküldtem), olyan nehéz volt hozzá a szerelést és a szállítást megszervezni. A szállítás ára egyébként benne volt a szekrény árában, vagyis az nem volt plusz felár, de amikor a szállításért felelős személyt felhívtam és mondtam neki, hogy szerelés is lenne, azonnal továbbkapcsolt, hogy amíg a szerelés nincs lebeszélve, addig vele ne egyeztessek. Az értékesítő is csak továbbpasszolt. Így történhetett meg, hogy ugyan 4 héttel a költözés előtt már megrendeltem a szekrényt, de majdnem nem volt időpont a választott napra (igazából a költözés előtti pénteken szerettem volna, hogy a ruhákat azonnal ki tudjam pakolni, ahogy megérkeznek). 

Néhány nappal a költözés előtt végül írtam egy levelet az értékesítőnek, hogy amennyiben nem tudják szerdán kiszállítani és összeszerelni, elállunk a szerződéstől. Ki tudták szállítani. 

A cégen belüli pocsék kommunikációnak köszönhetően a szállító azonban nem az új címet kapta meg, ezért pontban 9 órakor telefonált, hogy itt áll Rütihofban a ház előtt, mi hol vagyunk? Konstatáltam, hogy ezek szerint nem kapta meg az új címet, majd megnyugtattam, hogy 10 perc alatt ideér. Meg is érkezett és röpke 1 óra alatt végeztek is a nagy gardrób szekrény összeszerelésével. Piros pont nekik is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése