2012. április 24., kedd

Csirkecomb grillező


Ezt most muszáj... Nálunk a családban egyedül én szeretem a csirkecombot, ill. én a csirkecombot szeretem, a többiek pedig a mellét. Egyrészről szerencse, mert ha egész csirkét vennék, nem vesznénk össze a darabjain, másrészről meg nem, mert vagy combot veszek, vagy mellet, vagyis szinte mindig mellet, mert én kisebbségben vagyok, de ez valójában már részletkérdés.

Ma megláttam az újságban ezt a pompás kis csirkecomb és -szárny grillező készséget. Egyszerűen csak be kell pácolni a húst és a zárt grillben megsütni. Feltételezem, hogy sütőben ugyanúgy használható. Mivel közeledik a grillszezon, mindenféle grillsütőt és tartozékot hirdetnek a legtöbb áruházban. Hiszen az év minden napja be van osztva, valaminek mindig van szezonja! 

Egy picit sajnálom, hogy az új lakásban nem használhatjuk majd a grillsütőnket, pedig olyan helyes kis asztalink van. A társasházakban csak elektromosat lehet használni, amivel nem füstöl az ember a szomszédai orra alá - vége a családi házas jólétnek... 

Ő a mostani grillsütőnk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése