2011. szeptember 19., hétfő

Zavargások

Miközben Graubünden kantonban havat lapátolnak, Zürichben "zavarognak" (itt képek is láthatók). 7 napon belül 4 zavargás is volt. Én 2-ről hallottam (mindent azért én sem olvasok el), a most szombatit és az előző szombatit. A múltkori egy focimeccshez kapcsolódott, a mostani pedig csak úgy, ill. egy illegális partyból fejlődött ki. Ugyanis a randalírozók ott vannak, ahol buli van és elvegyülnek a tömegben. A rendőrség ez alkalommal nem habozott. Vízágyút és gumilövedékeket is bevetett és 91 randalírozót előzetes letartóztatásba vett. A kiadott statisztika szerint 80%-uk svájci (fontos adat). Mindez pedig a főpályaudvar előtt, a híres bevásárló utca, a Bahnhofstrasse "bejáratánál".

Szombaton mi is voltunk Zürichben, mint most már minden szombaton, a magyar iskola miatt. Míg Bogi tanult, addig én a bolhapiacon nézelődtem. Véletlenül fedeztem fel, de nagyon örültem neki, hogy belebotlottam. Mint megtudtam, október végéig minden szombaton van, úgyhogy lesz még lehetőségem felfedezni. Egy kicsit olyan, mint az Ecseri piac és egy PeCsa bolhapiac keveréke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése