2011. szeptember 2., péntek

Svájc promó

Vannak nagyon jó kis országimage-filmek. Ezeket úgy ismertem meg, hogy a ZIS (iskola) az új és az érdeklődő régi családok számára rendezett egy bemutatkozó délelőttöt. Bemutatkozott egyrészt az iskola vezetősége, a Parents Association vezetője és a Svájci Turisztikai Hivatal elnökhelyettese is. Ő alapvetően nem magát mutatta be, hanem az országot - számokban, képekben, és image-filmekkel. Komplett dossziékat is összekészítettek az aulában Svájcról. Nagyon profi anyagaik vannak, mint ahogy a honlapjuk is az (www.myswitzerland.com). Meg is dicsértem a prezentációja után (valószínűleg másra sem vágyott és most megtisztelve érzi magát). :) A dossziéban prospektusok - Svájc különböző aspektusokból, matricák, képeslapok, nyakba akasztható kulcstartó stb.

Néhány helyi érdekeltségű cég is jelen volt szórólapjaival - nyelvtanár, étterem, szolgáltatók.

De a lényeg itt következik (Svác image-filmjei):

Több mint csak hegyek (a fordítás azért ilyen béna, mert saját)

Mindent megteszünk a tökéletes sívakációért (ez a kedvencem) - apropó, síelés! A hóhatár múlt héten 1.500 méterre esett és az Alpokban néhol már havazott is. Az iskolából az egyik család hétvégi programjának része volt egy hógolyó-csata...

Mindent megteszünk a tökéletes túravakációért - ismét elkezdődött a heti egy túrázás az iskolai anyukákkal. Most már muszáj volt beszereznem egy igazi túracipőt, mert 3-4 órás hegyi túrákat csinálunk. Ezen okból kifolyólag Németországba utaztam. Kb. 1 órába telt, mire több modell több méretének sima és túrazoknira való felpróbálása után végül nyélbe ütöttem a vételt. Voltak trecking cipők is, de bevallom, fogalmam sincs, hogy a trecking pontosan mit jelent. Meg is kérdeztem az eladót, egy idősebb urat. Kicsit furán nézett rám, de aztán rájöttem, hogy azért, mert maga sem tudta pontosan. Próbált ködösen magyarázni, egész Amerika történetéig visszanyúlt (nem ismerem?), de nem járt sikerrel. Annyira emlékszem még abból, amit mondott, hogy ilyenkor az ember csoportosan túrázik. Segítségként feltettem neki a kérdést, hogy milyen útviszonyok mellett használ az ember trecking cipőt? ... Végül túrabakancsot vettem...

Ez egy film, nem reklám: Több mint sajt és csoki (2. rész itt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése