2011. augusztus 29., hétfő

Hip-hop

... ez most nem a Vuk... :) Bogival ma elmentünk megnézni egy hip-hop edzést. Niki nyaggatta a szüleit, hogy ő szeretne járni hip-hop-ra, így kerestek neki egy helyet, ahol van az ő korcsoportja számára edzés. Ma suli után megkérdezték, hogy Bogit nem érdekelné-e a csatlakozás. Érdekelte. Én is örültem, mert szeretném, ha Bogi valamit mozogna és az iskolai lehetőségek nem igazán érdeklik. Oké, foci és tájékozódási futás között lehet választani. Ez még akkor sem vonzó számára, ha történetesen pont az ausztrál tájékozódási futás bajnok az edző.

Így hát odamentünk, de kiderült, hogy a kezdő csoportban nincs szabad hely. Azért végignéztük. Utána jöttek a kicsit nagyobbak, de azon Bogi már nem akart ott maradni, pedig arra be lehetett állni. Egy kicsit erőszakot tettem rajta, és kvázi belöktem az edzőterembe. Ezt egy órán keresztül duzzogással és gyilkos tekintettel "honorálta", és próbálta egyáltalán nem élvezni a mozgást. Pedig tudom, hogy tetszene neki.

Rajtuk kívül még volt jó néhány első alkalmas, ezért a haladóbbak kaptak egy-egy kezdőt párnak. Szerintem klassz lesz, itthon azért kiderült, hogy Bogi mégiscsak szívesen járna, bár azért egy darabig még duzzogott. Egy kicsit feszélyezi, hogy vannak, akik már nagyon ügyesek, ő meg még nagyon nem, de mindenki volt egyszer kezdő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése