2011. április 4., hétfő

Ingyenes grafológiai elemzés - csali

A Migros áruházlánc hetilapjában jelent meg kb. 3 hete egy egész oldalas hirdetés (én mindent elolvasok, ami a kezem ügyébe kerül), amelyben ingyenes grafológiai elemzést ajánlanak fel. Ezt az ajánlatot nem lehet visszautasítani, grafológusként pedig különösen nem. Szakmailag nagyon kíváncsi voltam arra, hogy milyen elemzést készítenek.

Múlt héten végre leültem és megírtam a kért szöveget (a hirdetésben megjelntetett, egyenszöveget kellett lemásolni). Szerdán vagy csütörtökön adtam postára és ma, hétfőn már meg is kaptam az elemzést. Kb. a negyede reklám, amiben azt ajánlják, hogy keressem fel őket és egy átfogó elemzést készítenek rólam, ill. személyesen is konzultálhatunk, hogy segítsenek nekem. Nagyon ügyesen felajánlják az általuk problémásnak ítélt megállapításoknál, hogy ezen lehet segíteni és tudnak is.

Elmondják, hogy az írásomban 10 kiugró jellegzetességet vettek figyelembe az elemzés elkészítéséhez és azt is, hogy a grafológia összesen 250 írásjegyet ismer és vizsgál. Ennél a gyorselemzésnél természetesen nem tudtak az összefüggésekre kitérni, de bizonyára így is meglepődtem, hogy az íráselemzés mi mindenre rámutathat. Természetesen nem lepődtem meg. :)

Aztán következik még 2 oldal önreklám, 10 napig érvényes kedvezményes ajánlat és asztrológiai elemzés felajánlása is. Az önmarketingből feltétlenül tanulni fogok! :)

1 megjegyzés:

  1. Mi már nagyon régóta olvasunk a sorok közt, mert történelmünk is ilyen faramuci és kreatív :D Amit leírtál, ezt már évszázadok óta mi magyarok tudjuk és valljuk...no, meg gyakoroljuk... Egész pontosan Mátyás és a bíró lánya történetre (hoztam is meg nem is...) gondolok. Így más országok azóta is csak kullognak és utánoznak minket, és elég gyengécskén :D

    VálaszTörlés