2011. március 3., csütörtök

Bogi első fellépése

Bogiéknak néhány hete az volt zeneórán a feladatuk, hogy írjanak egy kis saját darabot. Nem tudom, hogy volt-e valamilyen speciális feltétel, de szerintem nem. Hangszert is szabadon választhattak. Le is kellett kottázniuk. Az osztály fele tanul zenét, nekik ez nem okozott gondot, de a kottázás része Boginak igen. Különösen azért, mert zongorán játszott, két kézzel. Több órán át kihúzta, hogy ne kelljen eljátszania, végül kedden eljátszotta és amikor a zenetanár megkérdezte, hogy ki szeretné előadni az iskolagyűlésen, akkor jelentkezett. Legalábbis úgy gondolta, hogy arra jelentkezett. :) Kérdeztem, hogy elhangzott-e a "volunteer" szó? "Ja, az az? Én úgy értettem, hogy Valentín!" Szóval jelentkezett és ma elő is adta a kis darabját 4 másik osztálytársával együtt, vagyis egymás után, az iskolagyűlésen.

Nagyon büszke voltam rá! Jól megtapsolták, sőt még egy-két fütty is elhangzott, pedig olyan sosem szokott. Nagy a szigor, szinte pisszenni sem szabad a hallgatóságnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése