2011. február 17., csütörtök

Látogatottsági statisztika

Amikor elkezdtem ezt a blogot, csupán az volt a célom vele, hogy megörökítsem a velünk történteket és ezáltal nemcsak magunknak őrizzem meg emlékként, hanem az életünk iránt érdeklődő családtagok és barátok is folyamatosan képben legyenek.
Nem is sejtettem, hogy vadidegen emberek is olvasni fogják, sőt, a keresőbe bizonyos szavakat beütve pont a blogomra találnak. Ma bukkantam rá a blog látogatottsági statisztikái között arra, hogy milyen keresőszavakkal jutottak el emberek, vadidegenek hozzám.
Úgy tűnik, hogy a Duna forrása, eredete az, ami az általam írtak közül a legtöbbet keresett. Nem is gondoltam, hogy ennyi magyar embert foglalkoztat ez a kérdés. A látogatók közül kereken 102-en jutottak el a blogomra ezeket a keresőszavakat beírva. Örülök, hogy ha csak ilyen kis mértékben is, de hozzájárulhatok a "tömegtájékoztatáshoz". :)

2 megjegyzés:

  1. Szilvi, azért van ez, mert nem csak a magatok kis napi élményeiről is írsz, hanem érdekességeket, tudnivalókat. Én örülök neki, lusta és időhiányos vagyok ahhoz, hogy ezeknek utánanézzek. De te úgyis megírsz mindent, ami fontos :)))

    VálaszTörlés
  2. :)) Egy kicsit ugyan szubjektív a válogatás. Azért mégis meglepett a Duna forrása iránti ekkora érdeklődés. :)

    VálaszTörlés